Despre noi


Ne ocupam cu probleme administrative pentru ca tu sa ai mai mult timp, pe care sa il dedici pentru ceea ce este mai important pentru tine.


 

Proiectul Urban Building Solution este bine structurat si inovativ, gandit sa inlature cat mai mult din situatiile nedorite intampinate cu serviciile administrative si sa atinga Standarde Europene cat mai inalte.

In jurul proiectului Urban Building Solution s-a alaturat o echipa cu experienta in domenii de activitate cum ar fi: piata financiar-bancara, piata de asigurari cat si servicii tehnice it.

Stim ca in alegerea serviciilor de administrare trebuie tinut cont de cat mai multi factori, de aceea va enumeram cateva avantaje:

  • Calculul corect si la timp a listelor de plata;
  • Transparenta totala in modul de lucru si posibilitatea urmaririi activitatii prin aplicatia online;
  • Soft specializat pentru administrarea financiara a asociatiilor de proprietari;
  • Conturi online pentru fiecare proprietar;
  • Conturi online speciale pentru presedinte, cenzori;
  • Aplicatie pe telefonul mobil sau tableta (Android, Ios);
  • Plata cu cardul online prin care eliminati drumul la casieria asociatiei la progamul stabilit;
  • Plata cu cardul in cadrul serviciului de casierie (POS);
  • Plata cash sau cu cardul in punctele noastre de plata;
  • In cadrul casieriei puteti sa platiti si facturile de utilitati pentru alti furnizori cu ar fi energie, telecomunicatii, cablu tv, gaz etc.;
  • Servicii de curatenie la tarife avantajoase;
  • Plata cotei de intretinere in conturi colectoare fara costuri, la agentiile BRD din toata tara;
  • Solutii avantajoase de finantare, prin serviciul de brokeraj credite;

Pentru a va spori increderea si a dovedi calitatea serviciilor noastre, oferim urmatoarele garantii:

  1. Urban Building Solution are incheiata o asigurare de raspundere profesionala in valoare de 30000 euro. Asociatia dumneavoastra este acum acoperita de riscuri privind activitatea firmei noastre.
  2. Garantarea confidentialitati datelor- inregistrata operator date cu caracter personal nr. in registrul general 25828 infochiosk 221083350451 .Conform cu legislatia romana si europeana in vigoare, confidentialitatea datelor personale sunt protejate prin: Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile ulterioare; Legea nr. 682/2001; Ordinul nr. 52/2002 al Avocatului Poporului Directiva Parlamentului European pentru protectia persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor personale, individuale si pentru libera circulatie a datelor.
  3. Atestatele de calificare profesionala de administrator imobile si adeverintele de absolvire sunt publice pe siteul nostru.
  4. Insusi contractul semnat cu noi reprezinta o garantie prin care ne obligam sa respectam termenii si conditiile specificate in acesta.
  5. Garantia satisfactiei – Credem in calitatea serviciilor noastre de aceea o luna de zile beneficiezi de garantia satisfactiei. Daca nu sunteti multumiti de serviciile oferite puteti renunta si primiti integral suma platita pentru serviciu.

 

Viziune

Viziunea UBS Management este de a fi principala optiune aleasa de clienti in momentul in care au nevoie de servicii administrativ-operationale, consultanta si servicii de asistenta in brokeraj, oferind in mod eficient, cu ajutorul unor tarife competitive, sprijinul operational si logistic de care au nevoie.

Devenim ceea ce gandim!Earl Nightingale

Misiune

Misiunea noastra este de a oferi solutii si servicii cat mai diversificate pentru ca partenerii si clientii nostri sa se bucure de mai mult timp pentru cea ce conteaza mai mult pentru ei.

Atitudinea hotaraste cat de departe vei ajunge în calatoria ta catre succes!John C. Maxwell

Valori

  • Responsabilitate : Suntem responsabili , ambitiosi si consecventi in a ne atinge obiectivele si a oferi servicii de calitate.
  • Integritate si transparenta: Suntem deschisi sa facem lucrurile asa cum trebuie. Ne tinem de cuvant si reactionam fata de comportamentele lipsite de etica si profesionalism. Comunicam si vorbim despre colegii nostri doar fata in fata sau de fata cu ei. Oferim intotdeauna informatii corecte, concrete si sustinute.
  • Eficienta : Incercam sa avem mai putine reguli si sa fim rezonabili. Evaluam situatiile in mod real si mergem la originea problemei. Suntem competenti sa luam decizii chiar si cand situatia pare confuza. Aplicam regula bunului simt mai presus de orice. Avem curajul sa schimbam orientarea atunci cand situatia o cere si mergem la originea problemei. Colaborarea cu noi inlatura din programul clientilor durata necesara gestionarii problemelor.
  • Respect: Ne respectam unii pe altii, ne acceptam capacitatea, valoarea si faptul ca putem influenta activitatea in bine. Ii tratam pe ceilalti asa cum ne dorim ca acestia sa ne trateze pe noi. Ii agream pe cei care sunt diferiti de noi, dar au o fire buna (simt ridicat al moralitatii, integritate etc.). Apreciem multiplicitatea de idei, opinii si experiente.
  • Pasiune: Ne place ceea ce facem si suntem dornici sa ne sprijinim clientii sa reuseasca. Lucram de placere si intr-un spirit cu creativitate. Ne mandrim ca facem parte din echipa UBS, si suntem dornici sa punem pasiune si sa ne implicam in dezvoltarea companiei.
  • Economie: Cautam si dezvoltam cele mai bune solutii existente pe piata, asigurand un raport optim intre calitate si pret. Rolul de consultant independent, cautand si negociind cele mai bune solutii pentru clienti. Clientilor nostri trebuie sa le oferim solutii sa castige bani si timp.
  • Inovatie: Ne dorim sa aflam lucruri noi si invatam repede. Ne recunoastem erorile si invatam din experientele noastre. Facem schimb de experienta si inovam. Suntem deschisi la schimbare si adoptam intr-un mod care incurajeaza cooperarea si capacitatea de adaptare. 

 

< Solicita oferta administrare imobile                             Afla mai multe detalii despre serviciile oferite >